ПЕРСПЕКТИВИ ТА МАЙБУТНЄ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ІНДУСТРІЇ ВІДЕО-ІГОР

Автор(и)

  • Денис Олегович Бідуха Інститут телекомунікаційних систем КПІ ім. Ігоря Сікорського, Ukraine
  • Валерій Володимирович Правило Інститут телекомунікаційних систем КПІ ім. Ігоря Сікорського, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-5860-5542

Ключові слова:

ХМАРНА ТЕХНОЛОГІЯ

Анотація

Доповідь містить короткий огляд на поточні досягнення та історію розвитку в області хмарного геймінгу, технології що використовуються для забезпечення роботи хмарних сервісів, переваги і недоліки даних технологічних рішень для користувачів, складності в розвитку цього напряму та перспективи і вимоги до сервісів на найближче та віддалене майбутнє.

Біографії авторів

Денис Олегович Бідуха , Інститут телекомунікаційних систем КПІ ім. Ігоря Сікорського

Студент Інституту телекомунікаційних систем

Валерій Володимирович Правило, Інститут телекомунікаційних систем КПІ ім. Ігоря Сікорського

к.т.н., доц. Кафедри Інфокомунікаційних мереж, Київський політехнічний інститут Ігоря Сікорського Перший заступник директора ІТС

Посилання

P. P. Ray, "An Introduction to Dew Computing: Definition, Concept and Implications," in IEEE Access, vol. 6, pp. 723-737, 2018, doi: 10.1109/ACCESS.2017.2775042.

"Cloud gaming streaming services set to change your game - Latest News | Gadgets Now". Gadget Now. 2019-10-27. Retrieved 2019-10-28.

H. Yadav and B. Annappa, "Adaptive GPU resource scheduling on virtualized servers in cloud gaming," 2017 Conference on Information and Communication Technology (CICT), Gwalior, India, 2017, pp. 1-6, doi: 10.1109/INFOCOMTECH.2017.8340641.

Dobra, Andrei (April 27, 2009). "Crytek Attempted Cloud Gaming Way Before OnLive". Softpedia. Retrieved October 7, 2010.

K. Chen, Y. Chang, H. Hsu, D. Chen, C. Huang and C. Hsu, "On the Quality of Service of Cloud Gaming Systems," in IEEE Transactions on Multimedia, vol. 16, no. 2, pp. 480-495, Feb. 2014, doi: 10.1109/TMM.2013.2291532.

Lee, Kyungmin; Chu, David; Cuervo, Eduardo; Kopf, Johannes; Degtyarev, Yury; Grizan, Sergey; Wolman, Alec; Flinn, Jason (2015). "Outatime: Using Speculation to Enable Low-Latency Continuous Interaction for Mobile Cloud Gaming". Proceedings of the 13th Annual International Conference on Mobile Systems, Applications, and Services - MobiSys '15. Florence, Italy: ACM Press: 151–165. doi:10.1145/2742647.2742656. ISBN 978-1-4503-3494-5. S2CID 612942.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-14

Як цитувати

Бідуха , Д. О., & Правило, В. В. . (2021). ПЕРСПЕКТИВИ ТА МАЙБУТНЄ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ІНДУСТРІЇ ВІДЕО-ІГОР. Збірник матеріалів Міжнародної науково-технічної конференції «ПЕРСПЕКТИВИ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ», 376–378. вилучено із http://conferenc.its.kpi.ua/proc/article/view/231512